
ای عشق بی من چه میکنی؟
..............بی من در آن کنج سرد و نمناک جدایی چه میکنی؟
چه می کنی بی من که لحظه ای آرام وقرار ندارم بی تو؟
....................چه میکنی که من اینجا هر لحظه و دم میمیرم!؟
ای عشق با من چه کردی؟
..................................بااین جدایی مرا چه کردی!؟
لحظه ای مرا به یاد آور
...................به یاد آور این چشم اشک بار و دلی اندوه بار را
به یاد آور چه کردی با دل من؟
...................................بااین دل دیوانه من.....!
نسترن فتحی اجیرلو
ما را در سایت **اوجال مغانینم،اوجال** دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 135