به یاد آور.....چه کردی؟!

خرید بک لینک

http://www.axgig.com/images/14449694325885826091.jpg

ای عشق بی من چه میکنی؟
..............بی من در آن کنج سرد و نمناک جدایی چه میکنی؟
چه می کنی بی من که لحظه ای آرام وقرار ندارم بی تو؟
....................چه میکنی که من اینجا هر لحظه و دم میمیرم!؟
ای عشق با من چه کردی؟
..................................بااین جدایی مرا چه کردی!؟
لحظه ای مرا به یاد آور
...................به یاد آور این چشم اشک بار و دلی اندوه بار را
به یاد آور چه کردی با دل من؟
...................................بااین دل دیوانه من.....!
نسترن فتحی اجیرلو

**اوجال مغانینم،اوجال**...

ما را در سایت **اوجال مغانینم،اوجال** دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 16:46

صفحه بندی