
چیزی نیست
نه او رفته....
نه من تنها مانده ام
فقط.....!
کمی از خدا دلم گرفته
این شبها چرا ما دور از هم
عاشق هم هستیم...؟؟!!
نسترن فتحی اجیرلو
**اوجال مغانینم،اوجال**...ما را در سایت **اوجال مغانینم،اوجال** دنبال میکنید
برچسب: زندگی چیزی نیست که لب طاقچه,زندگی چیزی نیست, نویسنده: بازدید: 111