چیزی نیست...

خرید بک لینک

http://www.axgig.com/images/40408532507437480358.jpg

چیزی نیست

نه او رفته....

نه من تنها مانده ام

فقط.....!

کمی از خدا دلم گرفته

این شبها چرا ما دور از هم

عاشق هم هستیم...؟؟!!

نسترن فتحی اجیرلو

**اوجال مغانینم،اوجال**...

ما را در سایت **اوجال مغانینم،اوجال** دنبال می‌کنید

برچسب: زندگی چیزی نیست که لب طاقچه,زندگی چیزی نیست, نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 23:55

صفحه بندی