
باز باران می بارد از چشم هایم
بام خانه ی قلبم کاهگلی
یاد تو در قلبم همیشگی
می گیرد از حجم تنهایی این دل
من وتنهایی گوشه این خانه ی دل
اما می بارد این باران
می زند بر من زخم جدایی ها
بار دیگر پیر شدم
بار دیگر بر مرگ نزدیک شدم
اما بازهم نیستی
در کنج این خانه ی دل نیستی
بار دیگر پیرشدم
بار دیگر تنهایی را بر دوش می کشم
نسترن فتحی اجیرلو
#25خرداد
ما را در سایت **اوجال مغانینم،اوجال** دنبال میکنید
برچسب: روز تولدم,روز تولدم غمگینم,روز تولدم چند شنبه بوده,روز تولدمه,روز تولدم چیکار کنم,روز تولدم برام فرشتشو فرستاده,روز تولدم بود,روز تولدم بدون تو,روز تولدم تنهام,روز تولد من, نویسنده: بازدید: 125